Умовы браніравання
Негарантированное браніраванне
Негарантаванае браніраванне прадугледжвае захаванне броні на нумар да 18: 00 дня заезду. Гатэль пацвярджае негарантированное браніраванне ў тэрмін размяшчэння не больш за 2-х сутак.
Для ажыццяўлення браніравання неабходна запоўніць заяўку і адправіць па факсе або e-mail або забраніраваць ў рэжыме on-line. Пасля адпраўкі заяўкі просьба звязацца з аддзелам браніравання ў тым выпадку, калі па заканчэнні 24 гадзін пасля адпраўкі заяўкі Вы не атрымалі пацверджання браніравання.
Юрыдычныя асобы афармляюць заяўку на фірменным бланку з подпісам упаўнаважанага асобы.
Гарантаванае браніраванне
Гарантаванае браніраванне прадугледжвае захаванне броні на нумар на ўвесь названы ў заяўцы перыяд на падставе папярэдняй аплаты кошту пражывання (у выпадку незаезду або позняй ануляцыі броні (менш 24 гадзін да заезду), гатэль мае права спаганяць кампенсацыю ў памеры кошту 1 сутак пражывання).
Гарантаванае браніраванне могуць ажыццяўляць юрыдычныя і фізічныя асобы. Юрыдычныя асобы (якія не маюць з гатэлем дагаворных адносін) афармляюць гарантыйны ліст на фірмовым бланку з пячаткай і подпісам упаўнаважанай асобы.
Фізічныя асобы:
- запаўняюць форму заяўкі на браніраванне нумары ў рэжыме онлайн на сайце гатэля. У заяўцы павінен быць паказаны тып карты, па якой будзе праведзена аплата пражывання;
- адпраўляюць заяўку на браніраванне, і пасля атрымання ад гатэля сылкі для правядзення разлікаў У РЭЖЫМЕ онлайн, вырабляюць аплату кошту пражывання.
Гарантыяй браніравання можа служыць авансавы плацёж, выраблены на рэцэпцыі гатэля да моманту заезду госця. У дадзеным выпадку аплата вырабляецца мінімум за 1 (адны) суткі пражывання.